woensdag 23 oktober 2013

Vorige week woensdag is Messi  (pup donkerblauw) opgehaald. Hij gaat wonen bij John en Ardiny in Zeeland (NB)

 
 
Vandaag is Poncho ( pup oranje) opgehaald. Hij gaat wonen bij Anneke+ man en Janine in Delft. Hij krijgt daar een mooie zwarte hovawart broer.



Tot slot. De laatstgeborene blijft bij ons wonen, roepnaam Chanti ( pup roze) , eigenaar is Caitlin van Zaanen
 
Ik sluit hiermee een  fijne en liefdevolle maar vooral heel drukke periode af. Ik bedank vooral René voor alles wat hij gedaan heeft voor de pups maar natuurlijk hebben Caitlin en Brendan ook hun bijdrage geleverd. En uiteraard Sia, de eigenaar van de reu voor al haar steun en bemoedigingen voor ( al) de keren dat het niet zo lekker ging.
Ik heb al veel fijne verhalen mogen ontvangen van de eigenaars van de pups en iedereen is tevreden. Ik hoop nog lang contact te houden met alle eigenaars maar zie zeker de meeste honden terug op de jonge hondendag van de HCN.
Blijf vooral foto's sturen van de pups/ opgroeiende honden ik kijk er zeker naar uit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten